خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان:

تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۷۲۸

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به دنبال بارش‌های سیل‌آسا از شب گذشته در استان کرمانشاه، هیچگونه انسدادی در محورهای اصلی و فرعی استان نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی، با توجه به بارش باران از شب گذشته در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی استان بودیم.

وی ادامه داد: در محور بیستون به سنقر گردنه مله‌ماس، سنقر به قروه گردنه خسروآباد و محور کامیاران روانسر بارش به‌صورت برف بوده که همکاران راهداری شب گذشته عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی را به اتمام رسانده و پاکسازی محورهای مورد نظر هم صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچگونه انسدادی در محورهای اصلی و فرعی گزارش نشده است، گفت: تردد در محورهای استان به صورت روان در حال انجام است.

کرمی افزود: همانطور که هواشناسی نیز هشدار نارنجی صادر کرده بود بارش‌های قابل توجهی از روز گذشته در سطح استان داشتیم و تمامی نیروها  و راهدارخانه های سطح استان در حالت آماده باش کامل هستند.

وی گفت: با وجود بارش‌های قابل توجهی که در سطح استان داشتیم، خوشبختانه فعلا موردی از سیلاب در سطح ابنیه فنی و رودخانه های استان گزارش نشده است.

کرمی از همشریان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و قبل از آغاز سفر با تماس با سامانه تلفن ۱۴۱ مرکز اطلاعات راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های استان کرمانشاه با خبر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز