خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان:

دو قاچاقچی مواد مخدر در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۸۰۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر با رصد اطلاعاتی ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد علی بیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یکی از قاچاقچیان مواد مخدر، که قصد انتقال مواد خریداری شده به قزوین را داشت، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: پس از شناسایی دقیق خودرو و مسیر تردد متهم، چند اکیپ از ماموران یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر در عوارضی"قزوین-تهران" مستقر و به محض مشاهده خودرو متهم آن را متوقف کردند.

 وی عنوان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو 2 کیلو گرم شیشه و هروئین، که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند، که متهم در تحقیقات اولیه پلیسی اقدام به معرفی مخفیگاه هم دست خود در یکی از شهرهای اطراف قزوین کرد.

 علی بیگی با اشاره به اینکه ماموران پس از اخذ دستور قضایی در اقدامی غافلگیرانه هم دست متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه شناسایی شده 50 گرم انواع مواد مخدر کشف و هر 2 متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز