خبرگزاری کار ایران

فرماندار جدید شهرستان قوچان معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۷۶۵

عباسعلی صفایی با حکم وزیر کشور بعنوان سرپرست فرمانداری قوچان منصوب و جایگزین امین رضا مرآتی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شورای اداری شهرستان قوچان، مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، نماینده شهرستان قوچان و فاروج و سایر مسئولین دستگاه های دولتی در سالن اجتماعات شهدای دولت این شهرستان انجام شد. 

سید هادی طباطبایی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان این نکته که استفاده از توانمندی‌های انسانی در پیشبرد امور شهرستان امری لازم است، عنوان کرد : امروز منابع انسانی بالاترین سرمایه هر کشور محسوب می شود و در شهرستان قوچان نیز ما از این منابع کم نداریم، لذا امیدواریم با بهره‌گیری از نخبگان و شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های منطقه شاهد رشد و شکوفایی این خطه باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در خراسان رضوی تلاش کردیم با عنایت به شاخص‌هایی که در بیانات ریاست‌جمهور مطرح شد و عمده آن‌ مباحث مربوط به فسادستیزی، حرکت جهادی و با مردم بودن و اعتقاد به اقتصاد خودکفا، توانمندی‌های درونی جامعه و عدالت محوری بود، مدیران استانی امین، سالم و توانمند انتخاب کنیم، اذعان داشت : البته این موضوع به معنای نفی ماعدا نیست و در واقع مسئولین قبلی نیز زحمات بسیاری برای این شهرستان کشیده‌اند.

همچنین علی آذری، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی نیز  تمام توانمندی دشمن را  نشأت گرفته از کم‌کاری، عدم تعهد و تخصص برخی از مدیران دانست و گفت:  امروزه جریاناتی شکل گرفته اند که می‌خواهند مردم را ناامید کنند چرا که مدعی هستند ما چیزی نداریم. 

وی ادامه داد:  این ادعا در حالیست که ما در کشور و نظامی زندگی  می‌کنیم  که ١ درصد جمعیت و ۹ درصد منابع دنیا را در اختیار دارد اما متاسفانه از وحدت، تعهد و تخصص برخوردار نیست و این نیز باعث ایجاد همین ناامیدی ها از سمت دشمنان می‌شود .

علی آذری با بیان این مهم که معاندان از طریق فضلی مجازی کشور را اذیت می کنند، تصریح کرد: آنان از فضای مجازی به عنوان وسیله‌ای علیه اقتصاد که نقطه کلیدی نظام است، بهره می‌برند. 

وی همچنین اضافه کرد : فقر و غنا در مادیات و معنویات و تفکرات ایدئولوژیکی ما تاثیر زیادی دارد و همین موضوع عامل نفوذناپذیری و سلطه‌ناگزیری است.

در این جلسه ی شورای اداری عباسعلی صفایی، فرماندار اسبق فریمان با حکم وزیر کشور، به عنوان سرپرست فرمانداری  شهرستان قوچان منصوب و جایگزین امین رضا مرآتی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز