خبرگزاری کار ایران

هشدار دادستان کرمانشاه به اراذل و اوباش اسلحه به دست

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۷۱۰

 دادستان کرمانشاه به اراذل و اوباشی که با تیراندازی مخل نظم و امنیت عمومی می شوند، هشدار داد که مجازات های سنگینی در انتظارشان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،شهرام کرمی  با بیان اینکه بر هم زدن نظم شهر و استفاده از اسلحه در درگیری ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست، اظهار کرد: ایجاد درگیری، عربده کشی و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات های سنگین را در پی خواهد داشت.

وی باهشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، افزود: دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و مخلان نظم و آسایش عمومی برخورد قاطع و بدون اغماض خواهد داشت.

دادستان کرمانشاه یکی از ماموریت های مهم دستگاه قضایی در استان را برخورد با این دسته از افراد عنوان کرد و گفت: با برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش جامعه هیچ مماشاتی  نخواهیم داشت.

وی در ادامه از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش اسلحه به دست در کرمانشاه خبر داد و افزود: این دو نفر اخیرا در محله خیام کرمانشاه ضمن برهم زدن نظم و امنیت عمومی، اقدام به تیراندازی کرده بودند.

کرمی اعلام کرد: هرچند خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته، اما موجب خسارت مالی و ایجاد رعب و وحشت بین مردم این محله شده و نارضایتی اهالی آن را به همراه داشته است.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه این افراد با همکاری پلیس اطلاعات امنیت و دستور قاطع دستگاه قضایی دستگیر شدند، عنوان کرد: پرونده این دو نفر در شعبه پنجم بازپرسی در حال رسیدگی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به مردم استان اطمینان می‌دهیم اشد مجازات و بدون هیچ اغماض قانونی در انتظار اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز