خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر کشور صورت گرفت؛

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان/آغاز طرح آزادسازی سواحل جنوب و شمال کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۴۵۷

تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان شادگان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور ساعتی پیش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه آیین بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان شادگان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و صادق خلیلیان استاندار خوزستان برگزار شد.

احمد وحیدی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز از مرز چذابه بازدید و مشکلات حمل و نقل مرزی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین اقداماتی برای رفع مشکلات در دستور کار است که تصمیمات آن به‌زودی اتخاذ می‌شود.

وی افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب کار ارزشمندی بود و امیدواریم چنین پروژه‌هایی برای شهرستان‌های مختلف استان انجام و مردم خوزستان در حوزه فاضلاب و آب شرب به وضعیت مطلوبی برسند.

وزیر کشور همچنین از آغاز  آزادسازی مناطق ساحلی تصرف شده تا مرز قانونی (حداقل ۶۰ متر از ساحل) سواحل دریای خزر و جنوب کشور نیز خبر داد.

همچنین در این مراسم استاندار خوزستان گفت: برخی از پروژه‌هایی که در دولت جدید برای استان مصوب شد به سرانجام رسید و در دهه فجر نیز تعداد از آن‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

صادق خلیلیان ادامه داد: با حضور وزیر کشور از نقاط مرزی بازدید و مسائلی که برای افزایش امنیت مرز‌های استان ضروری است مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: به همراه وزیر کشور بازدیدهایی از شهرهای مختلف استان خواهیم داشت و مشکلات این شهرها مورد طرح و بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز