خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار؛

سه انتصاب در استانداری آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۳۸۱

استاندار آذربایجان شرقی طی احکامی جداگانه سرپرست اداره‌ی کل امنیتی و انتظامی و سرپرست اداره‌ی کل امور روستایی و شوراهای استانداری وسازمان همیاری شهرداری‌های استان را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، استاندار آذربایجان شرقی طی احکامی جداگانه جعفر رزمی را به‌عنوان سرپرست اداره‌ی کل امنیتی و انتظامی و محمد اسکندری را به‌عنوان سرپرست اداره‌ کل امور روستایی و شوراهای استانداری و  مرتضی عبدل‌زاده را به‌عنوان سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان منصوب کرد.

جعفر رزمی متولد ۱۳۶۰ و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی بوده و پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله فرمانده سپاه ناحیه شبستر و عضو شورای تأمین این شهرستان، رئیس سازمان بسیج سازندگی و مسئول بازرسی سپاه عاشورا را بر عهده داشته است.

محمد اسکندری متولد ۱۳۵۲ در مراغه و دارای مدرک مهندسی ماشین‌آلات کشاورزی بوده و پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله رئیس سازمان بسیج سازندگی، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه عاشورا را بر عهده داشته است.

مرتضی عبدل‌زاده متولد سال ۱۳۵۵ و از مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) است که به‌عنوان سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی منصوب شد.

 پیش از این رسول جانی مدیرعاملی این سازمان را برعهده داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز