خبرگزاری کار ایران

دسترسی به بوستان جنگلی جهان‌نما برای ساکنان شهرک خاتم الانبیاء آسان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۳۴۳

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از ارتقای سطح کیفی و امکانات رفاهی بوستان جنگلی جهان نما و تکمیل خانه باغ آن خبر داد و گفت: مسیر دسترسی شهروندان شهرک خاتم الانبیاء به این بوستان آسان می‌شود.

به گزارش ایلنا از البرز، پیمان بضاعتی پور با اعلام خبر دسترسی به بوستان جنگلی جهان نما، گفت:برای رفع مشکلات ساکنان شهرک خاتم الانبیاء و ایجاد مسیری مناسب به منظور دسترسی آسان به بوستان جنگلی جهان نما اقدام شده است.

بضاعتی پور به احداث و تکمیل ساختمان خانه باغ بوستان جهان نما اشاره کرد و افزود: این خانه باغ برای انجام فعالیت‌های آموزش شهروندی و افزایش مهارت های  فرهنگی و هنری در نظر گرفته‌شده است.

وی توضیح داد: بوستان جهان نما با توجه به موقعیت جغرافیایی و مجاورت آن در کنار دو شهرک خاتم النبیاء و شهرک جهان نما و کمبود پارک های محله ای در آن محدوده ، مورد توجه شهروندان است و برنامه ریزی  برای ارتقای سطح کیفی و امکانات رفاهی آن در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: طی سال‌های اخیر شاهد احداث پارک در مناطق کم برخورد شهر بوده‌ایم که این امر گام مهمی در توزیع عادلانه سرانه‌ها و دسترسی عموم شهروندان به فضای سبز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز