خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی خلخال و گرمی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۲۸۳

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: دو ایستگاه آتش نشانی شهرک های صنعتی خلخال و گرمی با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در جریان بازدید از ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی گرمی اظهار کرد: با توجه به حجم عظیم سرمایه گذاری ها و وجود صنایع تاثیر گذار در شهرک های صنعتی، آمادگی در مقابل حوادث و صیانت از این سرمایه های ملی از اهمیت بسزایی در حفظ تولید و اشتغال کشور برخوردار است.

وی افزود: برای صیانت از این سرمایه گذاری ها، تاکنون 4 ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی استان احداث و به بهره برداری رسیده و دو ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی خلخال و گرمی نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

اهلی افزود: در کنار اجرای این دو ایستگاه جدید، دو دستگاه خودروی آتش نشانی نیز خریداری شده و ایستگاه ها به ادوات آتش نشانی تجهیز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل محل تامین اعتبار این پروژه ها را از منابع داخلی این شرکت برشمرد و افزود: برای اجرای این پروژه ها که از سال گذشته آغاز شده بود بیش از یکصد میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز