خبرگزاری کار ایران

پیکر آیت‌الله صافی گلپایگانی با حضور مردم و علما تشییع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۲۵۱

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از میدان جهاد قم به سمت حرم حضرت معصومه(س) با حضور پرجمعیت مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم تشییع پیکر پاک مرجع فقید، مرحوم آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) در ساعات اولیه صبح امروز با حضور گسترده مردم، علما، شاگردان، ارادتمندان و برخی مسئولان استانی و کشوری در قم و در خیابان‌های منتهی به حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

این مراسم از میدان جهاد قم به سمت حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد و طی آن اقشار مختلف مردم در کنار روحانیون، فاصله حدود ۵ کیلومتری میدان جهاد تا حرم حضرت معصومه (س) را با عبور از خیابان‌های ۱۹دی (باجک)، چهارراه بازار، گلزار شیخان و میدان آستانه پشت سر گذاشتند.

حمید علیمی (مداح) در این مراسم به ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی از مصائب امام حسین (ع) و حضرت فاطمه (س) پرداخت.

قرار است نماز میت بر پیکر پاک آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در صحن امام رضا (ع) «صحن اتابکی» حرم حضرت معصومه (س) قم اقامه شود.

طبق اعلام دفتر آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی (ره)، قرار است روز جمعه هم مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری این مرجع فقید، در شهر کربلا و در حرم حضرت امام حسین (ع) برگزار شود.

هیئت دولت نیز با تسلیت رحلت آیت‌الله صافی گلپایگانی امروز را در سراسر کشور عزای عمومی و در استان قم تعطیل رسمی (عمومی) اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز