خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه وعده داد؛

شروع عملیات اجرایی طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه در آینده نزدیک/ بهره‌برداری 9 ماه دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۶۶۲

استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه با تعاملی که با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران داشتیم، طرح توسعه و احداث باند جدید فرودگاه کرمانشاه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت که این پروژه نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت استان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از کرمانشاه بهمن امیری مقدم  در نشست با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، اظهار داشت: کرمانشاه در 8 سال جنگ تحمیلی درگیری مستقیم و نزدیکی با این اتفاق داشت به طوری که روند توسعه در این سال ها از استان گرفته شد.

مقام عالی استان در ادامه با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های استان در زمینه های مختلف و قرار گرفتن کرمانشاه در مسیر عتبات عالیات گفت: کرمانشاه در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی،  هنری و آثار باستانی دارای سابقه بسیار غنی است و ما وظیفه داریم که این برجستگی های مهم را به کشور یادآوری کنیم.

امیری مقدم با بیان اینکه فرودگاه کرمانشاه یکی از فرودگاه های پرتردد کشور است، گفت: استان کرمانشاه زمانی مرکز 5 استان در غرب کشور بوده لذا ما برای بازگشت جایگاه استان باید تلاش کنیم و حق مردم کرمانشاه داشتن استانی توسعه یافته و زیبا  است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت توسعه و احداث باند دوم فرودگاه کرمانشاه افزود: حق مردم کرمانشاه داشتن یک فرودگاه بین المللی با تمامی امکانات و تجهیزات مدرن می باشد لذا هر چقدر این فرودگاه توسعه پیدا کند در توسعه و پیشرفت استان تاثیر گذار خواهد بود و از سوی دیگر هم قطعاً مردم بزرگوار کرمانشاه از طرح توسعه این فرودگاه خوشحال خواهند شد و استقبال خواهند کرد.

وی گفت: خوشبختانه در این جلسه با تعامل سازنده و پیگیری های مثبتی که شکل گرفت بزودی عملیات اجرایی طرح توسعه فرودگاه و احداث باند دوم فرودگاه کرمانشاه آغاز خواهد شد و پس از 9 ماه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

ظرف مدت 9 ماه طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه به بهره‌برداری می رسد

همچنین در این جلسه امیر مکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه با استاندار کرمانشاه به نتایج خوبی برای احداث باند دوم و طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه رسیدیم که عملیات این طرح بعد از دهه مبارک فجر شروع خواهد شد و تمام تلاش و پیگیری خود را برای اتمام این طرح یعنی طرف مدت 9 ماه بکار خواهیم گرفت.

وی بیان داشت: این طرح می بایست در دو سال گذشته اجرایی می شد که به خاطر بعضی از عدم پیگیری ها به نتیجه نرسید اما در حال حاضر با تفاهم و گفت و گویی که با استاندار محترم کرمانشاه داشتیم خوشبختانه تمامی زمینه ها برای اجرای پروژه مهم افزایش سطوح پروازی فرودگاه کرمانشاه ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز