خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات اسپوکس کشور به میزبانی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۸۲۴

رئیس کمیته اسپوکس استان قزوین گفت: سومین دوره لیگ اسپوکس کشور از پنجم و ششم اسفندماه به میزبانی استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرهاد روستازاده پاشاکی با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با توجه به محدودیت های کرونایی با حداقل ظرفیت برگزار خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی می کنیم حدود ۱۰۰ نفر شرکت کننده در این رقابت ها داشته باشیم که در قالب تیم های پنج نفره با یک مربی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

روستازاده اضافه کرد: تعداد تیم های شرکت کننده در این رقابت ها هنوز نهایی نشده است ولی تاکنون استان های گیلان، مازندان، البرز، خراسان رضوی، سمنان، خوزستان، فارس، اصفهان، تهران و قزوین با دو تیم برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

وی در خصوص استقبال از مسابقات، گفت:تاکنون دو لیگ کشوری را در قزوین میزبانی کرده ایم ولی با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی لیگ ها در این دوره از مسابقات شاهد استقبال خوب ورزشکاران هستیم.

روستازاده افزود: به رغم اعلام آمادگی استان ها و استقبال ورزشکاران مجبور هستیم به خاطر شرایط کرونا این رویداد را با محدودیت برگزار کنیم.

وی گفت: این رقابت ها در ورزشگاه شهید بابایی شهر قزوین با همکاری اداره ورزش و انجمن های ورزشی استان در بخش مردان برگزار خواهد شد.

رشته ورزشی اسپوکس، برگرفته از سلاح های ایرانی و ابزارهای جنگی به صورت ایمن شده است و رقابت های آن در قالب فرم های با سلاح و بی سلاح برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز