خبرگزاری کار ایران

در سال جاری انجام شد؛

تخصیص اعتبار 109 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه های راهداری نظرآباد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۳۹۲

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نظرآباد ضمن تشریح اقدامات این اداره از ابتدای سال تاکنون گفت: برای اجرای پروژهای راهداری این شهرستان 109 میلیارد و پنجاه میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد همیالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون اقدامات بسیاری در حوزه راهداری این شهرستان انجام شده است، اظهار کرد: نصب 25 تابلو راهنمایی و رانندگی در محور خلیج فارس(بادامک)، یک هزار متر شانه‌سازی راه در محور دنگیزک، بازسازی پل کریم آباد، خط کشی  محور نجم آباد- اشتهارد به طول تقریبی 30 کیلومتر، جمع‌آوری 100 بنر و استند غیرمجاز در محورهای تحت پوشش، نخاله‌برداری از حریم راه در محورهای روستایی از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی نصب 150 عدد چشم گربه‌ای در محور خلیج‌فارس (بادامک)، شست و شوی مستمر تجهیزات ایمنی در محورهای تحت پوشش، پاکسازی 36 کیلومتر حریم راه از زباله در جاده قدیم کرج- قزوین، اصلاح 12 کیلومتر شیب شیروانی در آزادراه کرج- قزوین و انجام عملیات روکش آسفالت میکروسرفیسینگ در لاین شمالی آزادراه به طول 12 کیلومتر انجام شده است.

 همیالی تصریح کرد: اجرای دو کیلومتر منظرآرایی در آزادراه کرج- قزوین، بازسازی 30 مورد حفاظ روشنایی در محورهای تحت پوشش و شانه‎سازی راه در محور قدیم (سه راهی سیمان) به طول دو کیلومتر، نیز توسط این اداره با هدف ارتقای ایمنی تردد صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین پروژه روکش آسفالت محور قاسم‌آباد به انبارتپه و محور شهرک صنعتی سپهر به تنکمان نیز در مرحله عملیاتی شدن است که بعد از انتخاب پیمانکار عملیات اجرای پروژه آغاز خواهد خورد.

این مسئول بیان کرد: اعتبار تعیین شده این اداره برای انجام پروژه‌های مختلف در سال جاری مبلغ 109 میلیارد و 50 میلیون ریال است که تاکنون 60 میلیارد و 734 میلیون ریال آن تخصیص داده شده است.

همیالی در بخش دیگری از صحبت‌هایش از آماده‌باش نیروهای راهداری این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز فصل سرما تمام پرسنل و نیروهای راهداری نظرآباد با آماده‌سازی ماشین‌آلات، تهیه و دپوی شن و نمک در سوله نمک و تجهیز راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نظرآباد تصریح کرد: همچنین راهدارخانه‌ مرکزی این اداره واقع در آزادراه کرج- قزوین با ظرفیت اسکان موقت بیش از هفتاد نفر آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای است و مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز