خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، خبرداد؛

همکاری اوقاف زنجان در تامین مسکن ارزان قیمت برای محرومان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۳۰۷

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان،گفت: اوقاف و امور خیریه استان زنجان در راستای تامین مسکن ارزان قیمت برای قشر نیازمند با اداره کل بنیاد مسکن استان همکاری می‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، از همکاری این اداره کل در تامین زمین برای انجمن نابینایان شهر قیدار خبر داد و اظهار داشت: بر اساس درخواست انجمن نابینایان شهر قیدار، مجوز واگذاری یک قطعه زمین طبق مقررات وقف برای این انجمن صادر شد.

کرمی با اشاره به اینکه همواره اداره کل اوقاف و امور خیریه برای تامین ضروری زمین ادارات و موسسات در شهر قیدار براساس مقررات همکاری لازم را داشته است، تصریح کرد: این در حالی است که بنا به رعایت مصلحت و غبطه، وقف تملک اعیان فقط برای نیازهای ضروری داده می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه همچنین تامین مسکن ارزان قیمت و همکاری با بنیاد مسکن استان در این راستا در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: تاکنون ۶ قطعه زمین مناسب برای ساخت مسکن برای شهروندان در شهرهای مختلف استان تامین شده است.

وی یادآورشد: زمین‌های مذکور با رعایت مقرارات وقف در اختیار اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان قرار می‌گیرد.

 کرمی در ادامه همکاری با نهادهای مختلف از جمله سازمان‌ها زندان‌ها را از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برشمرد و افزود: این همکاری‌ها بیشتر جنبه فرهنگی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز