خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، در گفت و گو با ایلنا خبرداد:

برگزاری مسابقه آزاد مهارت ملیله سازی در شهر جهانی ملیله /برگزاری مسابقه آزاد مهارت ملیله سازی در بخش صنعت زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۲۹۴

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، خبر از انتشار فراخوان مسابقه آزاد مهارت ملیله سازی داد و گفت: استان زنجان در شهر جهانی ملیله میزبان مسابقه آزاد مهارت ملیله سازی است.

به گزارش ایلنا ا ز زنجان، محمد رضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، امروز با اعلام این خبر به ایلنا، خبر از انتشار فراخوان مسابقه آزاد مهارت ملیله سازی به میزبانی استان زنجان، داد و گفت: در بخش صنعت، مسابقه آزاد مهارت ملیله سازی را به میزبانی استان زنجان برگزار می کند.

انصاری، با اشاره به جایگاه و اهمیت مسابقات آزاد مهارت و تاکیدات سازمان مبنی بر ارج نهادن هرچه بیشتر به این مسابقات، با در نظر گرفتن ارزش والای مهارت و آموزش‌های مهارتی در میان جامعه در شناسایی استعدادهای برتر و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان، ادامه داد: با توجه به این‌که استان زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله از سوی یونسکو معرفی شده و یکی از قطب‌های تولید ملیله در کشور شناخته می‌شود، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با هماهنگی دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان متبوع این مسابقه را در استان زنجان اجرا می کند.

وی،  اهداف برگزاری این مسابقه را شناسایی نخبگان مهارتی و هدایت آن‌ها به سوی اشتغال و بازار تولید با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری زنجان، شورای اسلامی و شهرداری زنجان، اتاق تعاون، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، شرکت فرتاک و صدای و سیمای مرکز زنجان عنوان کرد.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، اولین مسابقات مهارت آزاد در رشته ملیله سازی  در سطح کشوری با هدف شناسایی استادکاران و نخبگان ملیله سازی در زنجان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز