خبرگزاری کار ایران

رئیس امور راضی کشور در زنجان، تاکید کرد؛

دولت و مردم باید هوشمندانه پای امور باشند/صدور اسناد اراضی کشاورزی در کشور باید تسریع شود/جهاد کشاورزی زنجان پیشتاز صدور اسناد اراضی در کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۲۱۸

رئیس امور اراضی کشور، بررسی، آسیب شناسی اقدامات در این بخش را حائز اهمیت برای دولت و مردم برشمرد و تاکید کرد: در کشور خیلی رها شدگی نتیجه نخواهد داشت و دولت و مردم باید به صورت هوشمندانه پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد علی، شجاعی، امروز در جلسه قرار گاه صدور اسناد اراضی کشاورزی استان زنجان، برای نخستین بار در سطح کشور، با اشاره به اهمیت پیگیری مسئولین استان زنجان، در این خصوص، گفت: استان زنجان و جهاد کشاوری و امور اراضی استان پیشتازان وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه هستند.

شجاعی، با بیان اینکه کار صدور اسناد زمین‌های کشاورزی با مسئولیت دستگاه‌های متولی مختلف در سطح کشور و استان جزو امور حاکمیتی است، ادامه داد: یکی از وعده های دولت و نظام حاکمیت با انجام صدور اسناد مالکیتی اراضی کشاورزی استان یکی از قول های دولت محقق می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه مسئولان برای پرداختن به بخش‌ها و امور انجام نشده در کشور تلاش کنند، تاکید کرد: صدور اسناد اراضی کشاورزی در کشور باید تسریع شود.

به گفته شجاعی، بررسی، آسیب شناسی اقدامات در این بخش حائز اهمیت دولت و مردم باید در کنار هم باشند؛ در کشور خیلی رها شدگی نتیجه نخواهد داد و دولت و مردم باید به صورت هوشمندانه پای کار باشند.

استاندار زنجان، نیز با اشاره به صدور اسناد مالکیتی اراضی کشاورزی استان زنجان، اظها رداشت: در ایام دهه فجر شاهد شاهد صدور و تحویل اسناد اراضی کشاورزی در شهرستانهای خدابنده و سلطانیه هستیم.

محسن افشارچی، با بیان اینکه رفع این مشکلات به صورت حاکمیتی انجام می گیرد، ادامه داد: صدور اسناد اراضی یکی از اقدامات حائز اهمیت دولت در استان زنجان بوده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان، نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت  اجرای  پروژه کاداستر در استان زنجان، گفت: استان زنجان آمادگی اتمام صدور اسناد مالکیتی اراضی کشاورزی را تا پایان سال 1401 دارد.

جواد تاراسی، با بیان اینکه رفع مشکل تداخلات اراضی، تا پایان مالی سال 1400در استان زنجان رفع می شود، ادامه داد: 440هزارهکتار در این خصوص دارای قراراست واسناد قابل توجهی آماده  صدور و تحویل است.

 تاراسی با اشاره به مشکلات تطبیق قوانین و احصاء مشکلات در این خصوص، تصریح کرد: در روزهای آینده اخباری خوش در این زمینه منتشر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز