خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

شهرداری دهدشت حساب های مان را بسته است/ پول خرید یک بخیه هم نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۱۶۰

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن حساب های بانکی این مجموعه بدلیل بدهی هشت سال پیش به شهرداری دهدشت مرکز این شهرستان خبرداد و تأکید کرد که در شرایط کنونی، مرکز بهداشت این شهرستان توان خرید یک بخیه را هم ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، سید منصورتقوی مُفر  در جلسه اضطراری ستاد مبارزه با کرونای شهرستان  کهگیلویه گفت: در حال حاضر حتی برای خرید نخ بخیه پول نداریم و از سویی مراکز درمانی با کمبود تجهیزات مواجه بوده و خرید تجهیزات و اقلام دارویی برای بهمن ماه حتما باید انجام شود.

وی با بیان اینکه ما قبول داریم که به شهرداری دهدشت بدهی دارد اما این بدهی متعلق به هشت سال پیش بوده ، اظهارداشت: اما چرا شهرداری دهدشت در این شرایط حساس کرونایی چرا تازه به فکر وصول مطالبات خود افتاده‌اند و حساب های مرکز بهداشت کهگیلویه را مسدود کرده اند؟

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی آمارها، خاطرنشان کرد: ما عملا وارد موج ششم کرونا شده ایم و ترس از سویه جدید کرونا وجود دارد.

تقوی مُفرد از آماده باش کادر درمان کهگیلویه برای مقابله با سویه اُمیکرون در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد:  کادر درمان و مردم باید آماده باشند زیر اُمیکرون ۸۰ درصد بدون علامت است و افراد زیادی را درگیر می کند و این همه گیری نسبت به کرونای های قبل احتمال مرگ را بیشتر کرده است.

وی گفت: بیش از ۱۰۸ پایگاه تزریق واکسن و ۱۵ مرکز نمونه برداری تست کرونا در شهرستان در حال خدمت رسانی بوده که از دو هفته آینده واکسیناسیون افراد ۹ تا ۱۲ سال شروع می شود.

30 درصد مدارس کهگیلویه شرایط بهداشتی خوبی ندارند 

این پزشک کهگیلویه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بازگشایی مدارس هم اشاره و اظهارداشت: از نظر ما ۳۰ درصد مدارس شهرستان به خاطر فراهم نبودن زیر ساخت‌های بهداشتی و رعایت نکردن پروتکل ها و فاصله اجتماعی شرایط خوبی ندارند و برای این موضوع باید چاره ای اندیشیده شود.

تقوی مُفرد گفت: در سویه جدید از هر یک هزار نفر یک نفر قربانی می‌شود اما چون سرایت‌پذیری بیشتری دارد بسیار خطرناک است و متاسفانه بعد از ۱۵ روز که مرگ کرونایی نداشتیم دیروز یک مورد مرگ بیمار کرونایی در سن ۹۰ سال گزارش شد.

وی تاکیدکرد که تمامی دورهمی ها و تجمعات در شهرستان کهگیلویه باید مدیریت و جمع آوری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز