خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گیلان:

بی توجهی به ظرفیت‌های گیلان ناشی از زد و بندهای سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۹۹۲

نماینده ولی فقیه در گیلان بی توجهی به ظرفیت‌های استان را ناشی از زد و بندهای سیاسی دانست و گفت: دولت طرح‌های نیمه تمام استان را تکمیل کند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر جمعه در دیدار رئیس جمهور با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مردم در سالن شهدای ناجا رشت بیان داشت: دولت انقلابی سیزدهم بارقه‌های امید را در دل نیروهای انقلاب اسلامی اسلامی داخل و جبهه مقاومت ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ملت‌ها باور دارند که یک دولت مردمی و قوی در ایران روی کار آمده است، بیان کرد: صیانت از نظام اسلامی و ایجاد توازن در سیاست بین المللی از جمله مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های دولت انقلابی سیزدهم استفاده از ظرفیت‌های داخلی و اتکا به داشته‌های خود در عین مبارزه با تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه با وجود اقدامات خصمانه دشمن، دولت سیزدهم توانست آمار تلفات کرونا را کاهش دهد تصریح کرد: تجمیع و نگهداری ارزاق عمومی و کالاهای اساسی مردم و جلوگیری از تعطیلی بازارها از اقدامات ارزشمند و حائز اهمیت دولت و وزرا است.

نماینده ولی فقیه در گیلان اولین مسئله استان گیلان را مربوط به محیط زیست و پسماند دانست و افزود: رودخانه‌های گوهررود و زرجوب می‌تواند بیشتر از و نیز کارآمدی داشته باشد اما ظرفیت آن مورد غفلت واقع شده و در سال‌های اخیر با بی مهری مسئولان مواجه شده است.

امام جمعه رشت ادامه داد: رسوبات تالاب انزلی و شیرابه‌های ناشی از آن مردم استان و به ویژه رشت را آزرده خاطر کرده و تقاضا داریم کارگروه ویژه‌ای تشکیل شود تا این مسائل به جد پیگیر و رفع شوند.

آیت الله فلاحتی بی توجهی به ظرفیت‌های گیلان را ناشی از زد و بندهای سیاسی دانست و گفت: از دولت درخواست داریم که طرح‌های نیمه تمام استان را تکمیل کند تا آمار بالای بیکاری کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز