خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور مطرح کرد؛

مشکلات عمده گیلان نیازمند فراخوان و حرکت عمومی است/ تغییر کاربری از تهدید آب هم خطرناک تر است/ زباله و سراوان مشکل بزرگی است که به موقع به داد آن نرسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۹۸۹

وزیر کشور با اشاره به اینکه پسماند بزرگترین معضل گیلان است، گفت: مشکلات عمده گیلان نیازمند فراخوان و حرکت عمومی است.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه شورای اداری شهرستان های رشت و خمام عصر جمعه با حضور وزیر کشور و اعضای شورای اداری شهرستان های رشت و خمام در سالن بانک ملی رشت برگزار شد.

احمد وحیدی در این نشست با بیان اینکه برای رفع مشکلات عمده استان گیلان به یک فراخوان و‌ حرکت جدی نیازمند است، گفت؛ بزرگترین معضل این استان مساله پسماند در منطقه سراوان رشت است که باید پیش از این مورد توجه قرار می گرفت. 
 
وزیر کشور با بین اینکه در سراوان باید بخشی از زباله دفن شود که کار سختی نیست، اظهار کرد: باید به شکل بسیج وار و جهادی این کار را انجام دهیم و همگی در سطح استان حتی از بخش خصوصی کمک بگیرید.
 
وی با اشاره به اینکه مساله آسفالت راههای شهرس و روستایی با همتی جدی قابل حل است، افزود: دولت حمایت جدی خود را در این زمینه بکار خواهد بست.
 
وحیدی با بیان اینکه استان گیلان جز حاصلخیزترین استان های کشور است که با توجه به اهمیت کشاورزی در این استان مساله مدیریت منابع آبی در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود؛ مدیران دستگاه های اجرایی از دانش و کمک شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های این استان استفاده کنند.
 
وزیر کشور با تاکید بر اینکه تهدید تغییر کاربری از تهدید آب هم خطرناک تر است و باید جلوی این کار گرفته شود، افزود: زمین های حاصل خیز برای ساخت ویلا نباید نابود شوند.
 
وی توجه و تخصیص اعتبار به مدیریت شبکه فاضلاب های شهری و روستایی در رشت را از اولویت های دولت عنوان کرد و گفت؛ در خصوص تعطیلی کارخانجات تولیدی و پروژه راه آهن نیز تصمیم گیری های لازم بعمل خواهد امد تا هیچ پروژه ای ضرر رسان به مردم نباشد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز