خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رشت مطرح کرد؛

رفع مشکلات مربوط به آبرسانی شهری و روستایی اولویت مهم شهرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۹۸۷

سرپرست فرمانداری رشت آبرسانی شهری و روستایی را مهم ترین اولویت و‌ دغدغه شهرستان دانست و افزود: با برخورداری کم تر این شاخص از میانگین استانی و‌ کشوری خواستار توجه ویژه دولت به این بخش شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه شورای اداری شهرستان های رشت و خمام با حضور احمد وحیدی وزیر  کشور برگزار شد. 

سرپرست فرمانداری رشت در این نشست با بیان اینکه وزیر کشور از عمده ترین مشکلات این شهرستان همچون معضل مدیریت پسماند در سراوان، آخرین وضعیت عبور ‌و مرور در مناطق روستایی و تعدادی از پروژه های عمرانی مهم شهرستان بازدید کرده است، خاطرنشان کرد؛ مساعدت لازم از سوی وزیر کشور جهت رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفته است. 
 
حمید رضا امام پناهی با بیان اینکه شاخص بهره برداری آبرسانی در سطح شهرستان رشت از میانگین استانی و کشوری نیز پایین تر است، افزود؛ یکی از درخواست های اصلی شهروندان رشتی بهبود سطح کمی و کیفی این شاخص است. 
 
وی در ادامه افزود: با وجود اینکه رشت مرکز استان گیلان بوده و ۴۰درصد مردم این استان ساکن رشت هستند، متاسفانه شاخص بهره مندی آبرسانی در وضعیت مناسبی قرار نگرفته است. 
 
سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه در حوزه آسفالت راه های روستایی نیز شهرستان رشت دچار مشکلات زیادی است، خاطرنشان کرد؛ تنها شاخص بهرمندی آسفالت راه های روستایی شهرستان ۶۱ درصد است که تخصیص اعتبار جهت حل این مشکل نیز از دیگر مطالبات مطروحه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز