خبرگزاری کار ایران

ایلنا از استان کهگیلویه و بویر احمد خبر می‌دهد؛

اما و اگر‌های انتصاب احتمالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۶۷۸

معرفی اغلب گزینه های مدیریتی دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد رضایت بخش حامیان این دولت نیست و به نظر می رسد در روزهای آینده شاهد افزایش تنش ها بین حامیان این دولت و برخی هواداران آنها باشیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار تصویری خود و  مجمع نمایندگان این استان در مجلس با رئیس جمهور  از کُندی روند تغییرات مدیریتی از سوی وزارتخانه‌های مرتبط  اظهار نگرانی کرد و گفت :  معرفی برخی از گزینه‌ها مشکلات دوچندان تری را در استان و در بین مردم و حامیان دولت رئیسی ایجاد کرده است.

انتشار خبر معرفی محمد غلام نژاد  برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که در دولت دوم روحانی، معاونت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را برعهده داشت  اکنون عاملی برای ایجاد تنش شدید در اردوگاه حامیان " رئیسی " در استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

اولین مخالف جدی غلام نژاد را باید دبیر جبهه پایداری و رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد دانست که در مصاحبه‌ای با انتقاد شدید از معرفی او برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تاکید کرد که برای کنار گذاشتن او از این مسئولیت تمام تلاش خود را بکار می گیرد.

حجت الاسلام عبدی پور  گفت: آقای غلام نژاد در دولت روحانی به خودم گفت که از لیدرهای مشورتی تاج گردون هستم و برای پیروزی او در انتخابات‌های مختلف  تلاش فراوانی کرده‌ام .

با انتشار این مصاحبه، دامنه انتقادات برای این گزینه احتمالی در ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوچ دوچندان تر از گذشته شد به گونه‌ای که  سرهنگ پاسدار  قربانعلی حسن زاده برادر سردار شهید " امیر همت‌علی حسن زاده " و فعال ستاد انتخاباتی محسن رضایی در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه ای هم گفت : اگر " غلام نژاد " را برای ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی کنند، خانواده های شهدا تا تهران کفن خواهند پوشید تا از حق نیروهای انقلابی دفاع کنند.

او حتی به " سیدناصر حسینی پور " نماینده کنونی گچساران و باشت در مجلس یازدهم هُشدار داد که" ما هنوز برای پایی که جاماند حرمت قائلیم اما اگر معاملات سیاسی شما باعث شود که فرهنگ و گفتمان “با رئیسی به بهشت نمی‌رویم” غالب شود، نه تنها پا، بلکه همه اعضا و جوارحتان اگر جا مانده باشد با تمام توان ما خانواده های معظم شهدا و ایثارگران راه را بر نیروهای تان مسدود می کنیم و کفن پوشان تا تهران حرکت می کنیم تا حق نیروهای انقلابی را بگیریم."

باید منتظر ماند که آیا وزارت بهداشت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برابر نارضایتی‌های برخی مردم و حامیان دولت رئیسی در این استان مقاومت خواهند کرد یا گزینه دیگری را برای ریاست احتمالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مورد تحلیل و بررسی قرار می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز