خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان:

عقوبت سختی در انتظار کسانی که در مقابل قانون و ماموران قانون بایستند در پیش است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۵۶۵

رئیس کل دادگستری استان گیلان با دو جنگلبان لنگرودی که روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان چوب در مناطق جنگلی اطاقور مصدوم شده بودند، دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی با دو جنگلبان لنگرودی که روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان چوب در مناطق جنگلی اطاقور مصدوم شده بودند، دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در این دیدار با اشاره به اقدام جسورانه و گستاخانه تعدادی از متعرضین به انفال و منابع طبیعی که ناراحتی مردم منطقه را در پی داشته است اظهار داشت: برخورد شدید و قانونی با متجاوزین به محیط زیست در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای دو ضارب و مجرم این پرونده قرار تأمین مناسب صادر شده است به دادستان شهرستان لنگرود دستور داد تا سریعا به این پرونده قضایی رسیدگی شده و بدون هیچ گونه ارفاقات قانونی در راستای اجرای عدالت کیفری با متعرضان برخورد شود تا عبرتی برای سایرین باشد.

رئیس شورای قضایی استان در پایان با قدردانی و تشکر از زحمات و کوشش های جنگل‌بانان در حراست و صیانت از انفال و منابع طبیعی خاطر نشان کرد: عقوبت سختی در انتظار کسانی که در مقابل قانون و ماموران قانون بایستند در پیش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز