خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی اردبیل به ایلنا خبرداد؛

بارش 13 سانتی‌متری برف در شهرستان خلخال / سامانه بارشی صبح فردا از استان خارج می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۵۵۹

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از بارش 13 سانتی‌متری برف در شهرستان خلخال خبر داد.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح آخرین وضعیت جوی استان اردبیل بیان کرد: سامانه بارشی که از دیشب وارد منطقه شده موجب بارش ۱۳ سانتیمتری برف در شهرستان خلخال شد؛ این سامانه طی امروز (پنجشنبه ۷ بهمن) در سطح استان فعال خواهد بود. 

وی افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهند این سامانه طی امروز و فردا (جمعه ۸ بهمن) بطور متناوب موجب بارش باران و برف در سطح استان خواهد شد.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش در شهرستان های پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار بصورت باران و برف و در سایر مناطق استان بصورت برف پیش بینی می شود. این سامانه بارشی قبل از ظهر جمعه (۸ بهمن) از منطقه خارج خواهد شد.

محمدی ادامه داد: همچنین مه آلود شدن برخی از مناطق استان بویژه نواحی منتهی به استان گیلان دور از انتظار نیست. بر اثر وزش باد در جاده های مواصلاتی استان احتمال بروز کولاک برف نیز وجود دارد.

وی اذعان کرد: از نظر دمائی نیز از روز جمعه شاهد کاهش چند درجه ای دما نسبت به روزهای قبل خواهیم بود و هوای سرد تا اوایل هفته آینده در منطقه ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز