خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اردبیل:

وضعیت سرویس‌های بهداشتی شهر اردبیل مطلوب نیست / رویه مقابله ماموران اجرائیات با متخلفان گفتمان محور باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۵۵۵

​رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل خواستار توجه شهرداری به احداث سرویس های بهداشتی جدید و همچنین بهسازی سرویس های موجود شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا غریبی در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل با انتقاد از وضعیت سرویس های بهداشتی شهر اظهار کرد: متاسفانه سرویس های بهداشتی موجود در سطح شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و در برخی موارد حتی قابل استفاده هم نیستند.

وی یکی از مهمترین زیرساخت های لازم برای توسعه توریسم و خدمات رسانی به مسافران و همچنین شهروندان را تجهیز و بهسازی سرویس های بهداشتی عنوان کرد و افزود: شهرداری نباید این موضوع مهم را به فراموشی بسپارد. متاسفانه تعدادی از سرویس های بهداشتی که هزینه بر نیز بوده اند به مرحله بهره برداری نرسیده اند و شاهد تخریب و از بین رفتن این ابنیه در سطح شهر هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: لازم است در بودجه سال آینده به بهسازی سرویس های موجود و همچنین احداث سرویس های جدید نگاه ویژه ای داشته باشیم و این امر در اولویت کارهای عمرانی قرار گیرد. احداث سرویس های بهداشتی خصوصا در نقاط پرتجمع شهر باید جزو اقدامات اولیه و ضروری در مدیریت شهری باشد.

غریبی خواستار استفاده از ظرفیت مساجد و اماکن عمومی در این خصوص شد و گفت: بهترین و سریع ترین راه ممکن برای رفع مشکل کمبود سرویس های بهداشتی در شهر، انعقاد تفاهم نامه با مساجدی است که سرویس خارج از ساختمان مسجد دارند. براحتی می توان با انعقاد قرارداد با هیات امنای این مساجد و مشارکت شهرداری در هزینه نگهداری این سرویس ها بسیاری از کمبودهای موجود را رفع کرد.

غریبی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با درخواست شهرداری مبنی بر حمایت از پرداخت دیه ماموران اجرائیات نیز گفت: متاسفانه این رویه در حال عادی سازی است و با پرداخت دیه و حمایت از ماموران به نوعی مشوق تداوم این درگیری ها می شویم.

این عضو شورای شهر گفت: شورای شهر نماینده عموم مردم است و نباید توجه ما به صرفا به حمایت از ماموران اجرائیات معطوف شود. بارها خواستار برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگسازی مقابله گفتمان محور ماموران با متخلفان ساخت وسازهای غیرقانونی شده ایم اما این امر محقق نشده و تا زمانیکه شهرداری به این مهم توجه ویژه نداشته باشیم شاهد افزایش درگیری ها و تحمیل هزینه به شهرداری خواهیم بود.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز