خبرگزاری کار ایران

باتوجه به کاهش دما در استان؛

معاون استاندار قزوین خواستار استفاده بهینه از انرژی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۵۱۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به تداوم برودت هوا در روزهای آینده و لزوم مدیریت مصرف انرژی در استان خواستار استفاده بهینه در مصرف بانرژی شد.

به گزارش ایلنا، مهدی رجحانی گفت: با توجه به برودت هوا و روزهای سرد متمادی که داشته‌ایم و ضرورت مدیریت مصرف انرژی در سراسر کشور، در استان قزوین هم لازم است علاوه بر اقداماتی که در سطح مدیریتی برای مدیریت مصرف برق و گاز انجام شده، مردم شریف استان همکاری لازم را جهت کاهش مصرف انرژی داشته باشند.  

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: این همکاری شامل اقشار مختلفی از جمله تولید کنندگان، صنعتگران، دستگاه‌های دولتی، صنوف مختلف و عموم مردم در بخش خانگی می‌شود و انتظار می‌رود تا حداکثر تلاش برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به‌ویژه برق و گاز انجام شود.

وی تأکید کرد: صرفه جویی در دستگاه‌های دولتی الزامی است و باید دستگاه‌ها در این اقدام پیشرو و الگو باشند و عدم رعایت نکات ابلاغی طی مکاتبات، اقدام قانونی با مدیران خاطی را در پی خواهد داشت.

این مسئول عنوان کرد: از مردم نیز تقاضا داریم در جهت مدیریت مصرف انرژی تلاش خود را متوجه این مهم کنند تا در روزهای آتی بدون وجود هر گونه مشکل از این روزهای سرد و سخت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه پیشنهادهایی مطرح است که بیشتر مردم با آن آشنایی دارند، اضافه کرد: در بخش خانگی کاهش مصرف برق، کاهش دمای محیط در حد معقول، استفاده از لباس گرم و تمرکز فعالیت‌ها در یک منطقه و اجتناب از گرم کردن کل خانه، در صنوف محدود کردن روشنایی‌ها و اجتناب از استفاده از انرژی های غیرضروری و در بخش تولید هم استفاده از انرژی های جایگزین در صدر پیشنهادها قرار دارد.

 رجحانی گفت: امیدواریم با همکاری مردم این مدیریت مصرف به صورت حداکثری اعمال شود و بدون هر گونه محدودیت از این روزها عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز