خبرگزاری کار ایران

استاندارگلستان:

امضا تفاهم نامه ۷۰۰ میلیارد تومانی با بنیاد برکت موجب رونق تولید و اشتغال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۴۷۲

استاندارگلستان گفت: امضا تفاهم نامه ۷۰۰ میلیارد تومانی با بنیاد برکت موجب رونق تولید و اشتغال می شود واز سرمایه گذاری بنیاد برکت در استان گلستان استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه ( شامگاه ۶ بهمن) در آئین امضا تفاهم نامه ۳ جانبه با بنیاد برکت و شیلات گلستان با حضور محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت اظهارکرد:امضا تفاهم نامه ۷۰۰ میلیارد تومانی با بنیاد برکت موجب رونق تولید در حوزه آبزی پروری و اشتغال در مناطق محروم استان می شود.

وی ادامه داد: طرح جامع توسعه متمرکز زنجیره تامین آبزی پروری در مدت ۳ سال ۱۵ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم را در گلستان فراهم می آورد.

وی افزود: از سرمایه گذاری بنیاد برکت در استان گلستان استقبال می‌کنیم و هرگونه پشتیبانی و حمایت را از این سرمایه‌گذاری خواهیم داشت.

زنگانه گفت: در مسیر محرومیت زدایی خصوصاً در شهرستان گمیشان بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاثیر گذار هستند.

وی بیان کرد: طرح پرورش ماهی در قفس و پن با استفاده از ظرفیت شرکت‌های تعاونی آغاز شده و باید مردم از مواهب دریا برخوردار شوند.

استاندار گلستان تصریح کرد:  ۲۸ شرکت تعاونی در حوزه پرورش آبزیان فعال هستند و امیدواریم با این تفاهم نامه سه جانبه زنجیره تولید تکمیل و زمینه ارزش تامین ارزش افزوده محصولات استان فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به استعدادهای کشاورزی و دامپروری موجود در استان و همچنین پروژه‌های حوزه کشاورزی در بنیاد برکت امیدواریم با بررسی تیم کارشناسی این بنیاد شاهد سرمایه گذاری در زمینه مزیت های نسبی استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز