خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اردبیل خواستار شد؛

ضرورت دعوت از وزیر کشور به جلسه شورای شهر برای آشنایی بیشتر با بحران برف و مشکلات ناشی از آن

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۹۲

عضو شورای شهر اردبیل جهت بیان مشکلات کلانشهر اردبیل با وزیر کشور خواستار حضور این مسئول کشوری در جلسه شورا همزمان با سفر وی به اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز اسکندرپور در جلسه هفدهم شورای شهر اردبیل به دنبال سفر وزیر کشور به استان اردبیل خواستار دعوت از این مسئول کشوری به صحن علنی شورای شهر شد و گفت: فرصت خوبی پیش آمده تا از وزیر کشور برای حضور در صحن شورا دعوت شود تا در این جلسه مشکلات کلانشهر اردبیل بیان شده و راهکارهای مناسب برای رفع کاستی ها اندیشیده شود.

وی افزود: بارش سنگین برف مشکلات عدیده ای را برای شهروندان و همچنین شهرداری اردبیل بوجود آورد که این امر نشانگر کمبود زیرساخت ها و ماشین آلات برفروبی در اردبیل بود. وزیر کشور در صورتیکه پای سخنان اعضای شورای شهر اردبیل بنشیند قطعا آشنایی بهتری نسبت به شرایط موجود خواهد داشت و روند تامین و تزریق بودجه برای توسعه زیرساخت ها به انحاء مختلف تسهیل خواهد شد.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص درخواست شهرداری مبنی بر پرداخت دیه ناشی از درگیری عوامل سد معبر با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز نیز بیان کرد: زمانیکه صحبت از پرداخت دیه می شود این مفهوم به ذهن متبادر می شود که شهرداری بواسطه برخورد ناشایست عوامل اجرائیات محکوم شده که در این خصوص باید اقدامات موثری انجام شود تا شاهد این پروسه تکراری نباشیم.

اسکندرپور تاکید کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل اجرائیات شهرداری بارها و بارها در صحن علنی شورا مورد تاکید اعضاء قرار گرفته اما این امر تاکنون بصورت عملیاتی و منسجم اجرایی نشده است. برگزاری این دوره ها در کاهش درگیری بین ماموران اجرائیات شهرداری با شهروندان بسیار موثر واقع خواهد شد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز