خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج:

صدور پروانه در بافت‌ فرسوده تا ۹۰ درصد رایگان شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۵۸

شهردار کرج با اشاره به ضرورت توجه به احیای بافت های فرسوده و ترغیب ساکنان این محلات به تحقق این مهم، صدور پروانه در بافت های فرسوده تا ۹۰ درصد رایگان شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی سعیدی سیرائی در آیین کلنگ زنی پروژه ۷۴ واحدی مسکونی، الگوی محرک توسعه بلوار نمازی خواه، که با حضور محمد آیینی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد، از اقدامات مجموعه مدیریت شهری کرج در خصوص احیای بافت‌های فرسوده سخن گفت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج در این خصوص اقدامات مطلوبی را پیش‌بینی کرده است، احداث ساختمان ۷۴ واحدی در حوزه بازآفرینی بافت‌های فرسوده را ازجمله این اقدامات برشمرد و افزود: این ساختمان با کاربری مسکونی تجاری، در ۹ طبقه احداث می‌شود.

شهردار کرج اضافه کرد: شش طبقه از این ساختمان که شامل ۷۰ واحد می‌شود به‌صورت مسکونی پیش‌بینی‌شده است و سه طبقه با چهار واحد تجاری، تعداد طبقات مشاعات ساختمان به شمار می رود.

سعیدی سیرائی در ادامه به تصویب مصوبه تخفیف ۹۰ درصدی صدور پروانه برای تجمیع در بافت‌های فرسوده به‌عنوان دیگر اقدام مدیریت شهری اشاره و بیان کرد: علاوه بر ۵۰ درصد تخفیفی که دولت برای تحقق این مهم در نظر گرفته، شهرداری نیز از سهم خود ۹۰ درصد تخفیف را در این امر لحاظ کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز