خبرگزاری کار ایران

دو هفته پس از تجمع بازنشستگان صنعت فولاد؛

کارکنان مرکز سالمندان قمربنی هاشم دامغان مقابل اداره کار تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۴۴

کارکنان مرکز سالمندان قمربنی هاشم دامغان ضمن اظهار گلایه از مسئولان شهرستان در عملی نشدن وعده یکساله که به آنها برای حل مشکلات شان داده بودند، امروز با تجمع مقابل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان خواستار رسیدگی مسئولان ارشد دامغان به مشکلات و مرکز سالمندان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، کارکنان مرکز سالمندان قمر بنی هاشم (ع) دامغان وابسته به حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل (ع) و زیر نظر اداره بهزیستی با تجمع مقابل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان خواستار پرداخت حق و حقوق خود به طور کامل و طبق قوانین وزارت کار شدند.

برخی از این کارمندان ضمن نارضایتی از وضعیت فعلی بیان کردند: اخیرا به ما اعلام کردند که امسال عیدی، پاداش و افزایش حقوق نخواهید داشت.

آنها ضمن تبیین سختی کار در مراکز سالمندان اظهار کردند: هیچ فردی پاسخگوی مطالبات ما نیست و برای بیان مشکلات‌مان مجبور شدیم تجمع کنیم تا شاید مشکلات‌مان را حل کنند.

برخی از تجمع کنندگان تاکید کردند: اگر در پرداخت حق و حقوقمان تجدید نظر نشود همگی بالاتفاق در اسفند ماه از کار دست خواهیم کشید.

کارکنان مرکز سالمندان قمربنی هاشم دامغان با اشاره به اینکه بیش از 13 سال سابقه داریم ادامه دادند: مسئولان شهرستان یک سال است که وعده حل مشکلات را داده‌اند اما با وجود شرایط کرونایی و تورم فعلی جامعه کوچکترین اقدامی برایمان انجام ندادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز