خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

10 فقره کلاهبرداری و سرقت از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۰۰

رئیس پلیس آگاهی البرز، گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی، فردی که با شیوه متقلبانه اقدام به دریافت رمز و کاربانکی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی کرده و متواری می شد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری و سرقت کارت بانکی رانندگان تاکسی های اینترنتی به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه دوم قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که متهم به عنوان مسافر سوار تاکسی‌های اینترنتی شده و با بیان اینکه مسافر بوده و کارت بانکی و مدارکش را به سرقت برده اند، درخواست رمز و کارت بانکی راننده برای واریز وجه را می کرد و در یک اقدام حرفه ای با بهانه برداشت پول از عابربانک از خودرو پیاده شده و در خیابان های شلوغ متواری می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: درادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم شده و با ردزنی تحرکات او در یکی از مناطق شهر کرج، نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی به 10 فقره کلاهبرداری و سرقت کارت‌های بانکی با این شیوه اعتراف کرده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده خاطرنشان کرد: شهروندان از در اختیار گذاشتن رمز کارت بانکی خود در اختیار افراد ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز