خبرگزاری کار ایران

شیوع گسترده امیکرون در یزد؛

اردکان قرمز شد/مدارس حضوری تا دو هفته آینده تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۱۷۰

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی در کشور، اردکان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ابراهیم سلمانی با اشاره به تغییر رنگ شهرستان های استان از ابتدای هفته جاری اظهار داشت: متاسفانه اردکان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هفته گذشته تقریباً تمام شهرستان های استان یزد در وضعیت آبی قرار داشتند ادامه داد: از ابتدای هفته جاری، وضعیت شهرستان‌های استان متغیر شد و چهار شهرستان میبد، مهریز، ابرکوه، مروست و خاتم در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

سلمانی با اشاره به اینکه شهرستان های بهاباد، بافق، یزد، اشکذر و تفت نیز در حال حاضر در وضعیت زرد قرار دارند افزود: متاسفانه عادی انگاشتن شرایط، عدم استفاده از ماسک و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی عامل بازگشت یزد به وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این‌که در حال حاضر، ۲۷۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد، ۷۱ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که در شبانه روز گذشته ۵۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند، افزود: در حال حاضر در نقشه کرونایی کشور، فقط شهرستان اردکان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

تعطیلی موقتی مدارس به دنبال شیوع امیکرون

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد هم از تغییر وضعیت آموزشی برخی مدارس خبر داد و گفت: مدارس ۵ شهرستان از استان یزد به دلیل گسترش سویه جدید کرونا و تغییر رنگ بندی غیر حضوری شدند.

محسن گلستانی فر افزود: با توجه به گسترش سویه جدید کرونا و تغییر رنگ بندی در شهرستان‌های اردکان، میبد، ابرکوه، خاتم و مهریز کلیه آموزش‌ها تا پایان هفته آینده به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز