خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار کاشان خبر داد؛

توزیع ۴۳۰ تن کالاهای اساسی با نرخ دولتی در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۱۳۰

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و سخنگوی کارگروه تنظیم بازار شهرستان کاشان از توزیع ۴۳۰ تن کالاهای اساسی در سطح شهرستان کاشان با نرخ مصوب دولتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، مسعود خاندایی با اعلام این خبر اظهار داشت: این کالاها شامل برنج تایلندی به مقدار ۱۹۸ تن و با نرخ هر کیلو ۱۲۵۰۰ تومان، برنج هندی به مقدار ۱۷۴ تن و با نرخ هر کیلو ۱۸۰۰۰ تومان و شکر به مقدار ۵۸ تن و با نرخ هر کیلو ۱۴۵۰۰ تومان است.

وی ادامه داد: لازم است تمامی انبارها و شبکه‌های توزیع شهرستانی فعالیت های خود را با هماهنگی ستاد تنظیم بازار انجام دهند و هیچگونه انباری در سطح شهرستان بدون ثبت در سامانه جامع انبارها حق فعالیت ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری تصریح کرد: طی تصمیماتی که در آخرین جلسه کمیته اقدام مشترک گرفته شد، برنامه ریزی لازم برای ذخیره سازی میوه شب عید و ماه مبارک رمضان در منطقه کاشان انجام شده است.

وی با اشاره به زیرساخت هایی که در شهرستان موجود است بیان داشت: با وجود سردخانه ها و مباشرین توانمند در شهرستان کاشان امیدواریم تنظیم بازار شب عید، با محوریت کمیته اقدام مشترک تنظیم‌بازار، رضایت نسبی مردم را فراهم کند.

خاندایی در پایان خاطر نشان کرد: مردم برای خرید اقلام نرخ مصوب دولتی باید به فروشگاه‌های منتخب سطح شهر و در سطح روستا از طریق اتحادیه تعاون روستایی که اقدام به توزیع کالاهای اساسی می کنند، مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز