خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی؛

آیین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۰۹۷

صبح امروز (6 بهمن ماه) آیین تکریم از زحمات حمیدرضا دوست محمدی مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمنان و معارفه امیر کرم زاده مدیرکل جدید میراث فرهنگی سمنان با حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزیر میراث فرهنگی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، جواد واحدی در این آیین گفت: جاذبه های طبیعی ویژه ای در استان سمنان وجود دارد که در سطح دنیا کمتر دیده می شود.

وی ادامه داد: کویر استان سمنان از کویر های بکر و نمونه کشور است و باید در این حوزه اقدامات جدی صورت گیرد. 

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور یادآور شد: می توان برنامه های کویر نوردی و تور گردانی را در دستور کار قرار داد که این مهم یکی از زمینه های شناخت و معرفی جاذبه های گردشگری استان است. 

وی تصریح کرد: در حوزه صنایع دستی استان با توجه به قابلیت های بالای این منطقه باید کار جدی و اساسی صورت گیرد.

ب‍ه گزارش ایلنا، امیر کرم زاده مدیرکل جدید میراث فرهنگی سمنان متولد ۱۳۶۳ با ۱۹ سال سابقه فعالیت و دارای دکترای مدیریت گرایش سیستم می باشد که مدیر کل توسعه و ترویج صنایع دستی کشور، معاون شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی ، سرپرست مجموعه فرهنگی و تاریخی سعد آباد، معاون صندوق احیا بناهای تاریخی و فرهنگی کشور، معاون دفتر مطالعات و آموزش گردشگری، معاون دفتر طرح های توسعه و تسهیلات، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان، مشاور معاونت صنایع دستی کشور را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز