خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه:

بارش برف و کولاک ۷۰ میلیارد تومان به شبکه برق استان خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۰۹۳

مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه از خسارت ۷۰ میلیارد تومانی برف و کولاک به شبکه توزیع برق استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد مرادی اظهار کرد: بارش برف و کولاک هفته گذشته در استان کرمانشاه موجب قطع برق پنج شهر و ۲۱۹ روستای استان کرمانشاه شد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و همکاری نیروهای ارتش و سپاه، برق پنج شهر در همان ساعات اولیه بارش برف وصل شد و برق قطع شده تمام روستاها وصل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش سنگین برف هفته گذشته بیش از ۷۰ میلیارد تومان به شبکه انتقال و توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خسارت وارد شده است.

وی ادامه داد: پس از بازگشایی راه‌های مواصلاتی مسدود شده روستاها در اثر بارش برف و کولاک، با همکاری نیروهای نظامی، همکاران شبکه توزیع برق نسبت به اتصال برق قطع شده روستاها سریعاً اقدام کرده و برق همه شهرها و روستاها در حال حاضر وصل شده است.

مرادی بیان کرد: خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق استان کرمانشاه شامل؛ شکستگی تیرهای سیمانی و چوبی برق و سقوط ترانس و بریدگی سیم‌های برق بوده که طبق برآورد اولیه ۷۰ میلیارد تومان خسارت به شبکه برق استان وارد شده است.

وی گفت: بیش از ۴۵ اکیپ عملیاتی و مدیریت بحران توزیع برق استان کرمانشاه با استفاده از ۳۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین کار رفع خاموشی‌ها و اتصال شبکه برق را انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز