خبرگزاری کار ایران

جمع آوری ۱۲ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۰۷۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از شناسایی و جمع آوری ۱۲ دستگاه استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال در ۴ شهرستان در چند روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد اسماعیل هنرمند گفت: با همکاری کارشناسان دفتر بازرسی و خدمات مشترکان، نیروی انتظامی و با گزارش مردمی، ۶ دستگاه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در یک اقامتگاه گردشگری در فومن، ۲ دستگاه در خانه‌ای در شهر کلاچای ، ۲ دستگاه در خانه‌ای در سیاهکل و ۲ دستگاه در خانه‌ای در بندرانزلی با حکم قضایی کشف و جمع آوری شد.

وی افزود: استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز موجب مصرف بیش از اندازه برق، ناپایداری شبکه، افزایش خاموشی‌های ناخواسته و آسیب به لوازم برقی مشترکان خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: از پارسال تاکنون بیش از ۵ هزار دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در گیلان شناسایی شد و حدود ۴۵۰ میلیارد ریال به صنعت برق استان خسارت وارد شد.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت شناسایی مراکز استخراج غیرمجاز رمزارز، اطلاعات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا مراجعه حضوری به واحد حراست شرکت توزیع برق محل زندگی خود گزارش داده و تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش نقدی دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز