خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد؛

تعیین تکلیف اموال موجود در انبار تملیکی راهکار مناسب تامین نقدینگی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۹۹۶

استاندار سمنان گفت: تعیین تکلیف اموال موجود در انبار تملیکی یکی از راهکارهای مناسب جهت تامین نقدینگی و اعتبار و استفاده بهینه از این ‌منابع برای پیشبرد و پیشرفت امور در استان است.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی بیان کرد: قاچاق کالا با ورود کالاهای بی کیفیت تولید ملی را تحت تاثیر قرار داده، اشتغال را تضعیف کرده و در مجموع نقش مخربی بر اقتصاد ملی کشور خواهد گذاشت. 

وی افزود: ورود قاچاقی کالاهای بی کیفیت از مرزها به کشور تحقق توسعه و ارتقاء تولید ملی را محاق خواهد برد.

استاندار سمنان تصریح کرد: راه های طولانی، میسر پر تردد، پراکندگی استان مولفه هایی است که به همین واسطه نیاز است برای جلوگیری از قاچاق کنترل و نظارت ها افزایش یابد.

هاشمی یادآور شد: برخی واحد های تولیدی توان مقابله با کالاهای قاچاق را نداشته و این پدیده شوم باعث تعطیلی این واحدهای تولیدی و در نهایت از دست رفتن فرصت های شغلی خواهد شد.

وی اظهار کرد: دشمنان، اقتصاد، امنیت ملی و تولید را با دسیسه چینی ها خود هدف قرار داده اند که قاچاق یکی از دسیسه ها و حیله های آنان برای ضربه وارد کردن به تولید ملی است.

استاندار سمنان بیان کرد: حمایت از کالاهای داخلی با استفاده از پتانسیل مردم محقق می شود و به نوعی می توان گفت مردمی کردن مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاثیر بسزایی در کاهش این معضل در کشور خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: سامانه جامع تجارت و ثبت انبار ها یکی از اقدامات بسیار موثر در بحث کنترل انبارها و ورود و خروج کالا ها و همچنین  کاهش قاچاق خواهد بود.

وی تاکید کرد: تعیین تکلیف اموال موجود در انبار تملیکی یکی از راهکارهای مناسب جهت تامین نقدینگی و اعتبار و استفاده بهینه از این ‌منابع برای پیشبرد و پیشرفت امور در استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز