خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

دستگیری 53 نفر از اوباش فضای مجازی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۹۹۰

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری 53 نفر از اوباش فضای مجازی در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار هوشنگ حسینی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است گفت: تحرکات و فعالیت های اراذل و اوباش و افراد متجری در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

وی در ادامه به دستگیری 53 اراذل و اوباش سابقه دار در اقدام هوشمندانه و عملیات مقتدرانه پلیس اردبیل و با اشرافیت کامل اطلاعاتی پلیس اردبیل اشاره کرد و افزود: اراذل و اوباش در عملیات مشترک و منسجم ماموران پلیس امنیت عمومی، یگان ویژه، یگان امداد و کلانتری های 11 و 13 شهرستان اردبیل دستگیر و زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: اراذل و اوباش دستگیر شده به سرگردگی 2 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار با کری خوانی، لایوگذاری و توهین و اهانت به همدیگر در فضای مجازی قصد درگیری و نزاع دسته جمعی داشتند؛ که در اقدامی پیش‌دستانه و قبل از هرگونه ارتکاب جرم و برهم زدن امنیت و آرامش عمومی دستگیر شدند.

سردار حسینی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و چوب و چماق از اراذل و اوباش دستگیر شده؛ خاطر نشان کرد: پلیس اردبیل برابر ماموریت های سازمانی و در قالب قرارگاه خیبر با اراذل و اوباش مقتدارنه و قانونی برخورد و مسئولانه و متعهدانه از امنیت و آرامش مردم پاسداری می کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل در خاتمه با قدردانی از مشارکت مردم با پلیس در تامین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش فردی و اجتماعی تصریح کرد: به همگان این نوید امنیت بخش و آرامش آفرین را می دهیم که برخورد پلیس با اراذل و اوباش، قاطعانه، مستمر، در لحظه و هدفمند و با اشرافیت کامل اطلاعاتی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز