خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مطرح کرد؛

تلاش برای بازگرداندن ۶۰۰ واحد تولیدی لرستان به چرخه تولید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۹۶۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت : ۶۰۰ واحد تولیدی در برنامه میان مدت به چرخه تولید باز می گردند و در بلند مدت هم با سرمایه گذاری های جدید بر اساس آمایش سرزمینی، کل مجموعه ها به فعالیت در آمده تا بتوانیم بخش اعظمی از بیکاری استان و موضوع اشتغال استان را حل کنیم.

به گزارش ایلنا ، سیروس ابراهیمی امروز چهارشنبه در بازدید از شرکت فولاد صدر خرم آباد و ماشین سازی لرستان با اشاره به عدم رضایت از کیفیت و کمیت کار در این واحد تولیدی اظهار داشت: در جریان بازدید میدانی جمعیتی از تعمیرکاران و اورهال کنندگان در کارخانه حضور داشتند و اگرچه از کمیت و کیفیت کار خیلی راضی نبودیم اما امیدواریم این واحد تا پایان سال جاری به بهره برداری مطلوب برسد و بخشی از جوانان استان را جذب و بتواند منشاء تولید باشد.

 معاون اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به وضعیت شرکت ماشین سازی لرستان ، گفت: در این شرکت دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز خریداری شده و مقداری تسهیلات برای راه اندازی نیاز دارد که در  نشستی با مدیران این مجموعه این تسهیلات را پیگیری می‌کنیم. 

ابراهیمی با اشاره به بازدید از واحد صنعتی ماشین سازی کیهان خرم‌آباد گفت: واحد ماشین سازی در حال انجام کار است و کار خود را با جدیت و رونق انجام می‌دهد، این واحد قطعات نیروگاهی تولید می‌کند که سفارشات بسیار زیادی دارند و در عین حال جای افزایش ظرفیت نیز دارد.

وی به برگزاری نشست با مدیران مجموعه اشاره کرد وافزود: با توجه به مصوبات سفر ریاست محترم جمهور، برای این شرکت هم تسهیلاتی در نظر گرفته شده و انشاالله که بتوانیم این مجموعه را تقویت و به ظرفیت اسمی خودش برسانیم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: این مجموعه ها در یک راستا کار می‌کنند که شرکت قطعات نیروگاهی و ماشین سازی اگر تجمیع شده و یکی دو واحد دیگر در کنار آنها قرار بگیرد در واقع یک زنجیره تولید نیروگاهی هستند و می توانند سطح و کیفیت صنعت لرستان را به نحو چشمگیری بالا ببرند.

 معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه  بسیاری از واحدهای تولیدی در استان تعطیل هستند ، تاکید کرد : ما در برنامه کوتاه مدت قصد داریم نگذاریم هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و به سرعت به سمت رفع مشکلات واحدهای تعطیل برویم و رفع مشکل کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز