خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه تخصصی توانمندی های بخش تعاون در ارومیه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۸۶۴

نمایشگاه تخصصی توانمندی های بخش تعاون افتتاح شد در نمایشگاه بین المللی ارومیه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، باقرخلیلی رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی امروز ۵ بهمن در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی توانمندی های بخش تعاون در ارومیه گفت: این نمایشگاه از امروز لغایت ۸بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی ارومیه دایر است. 

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۲۵ غرفه دایر است ، تصریح کرد: در این نمایشگاه تعاونی های از استان های آذربایجان غربی و شرقی ، تهران ، اصفهان و کرمانشاه حضور دارند.

رئیس اتاق تعاون آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه تمامی فعالان بخش تعاون استان و چند بخش خصوصی در تولید لوازم خانگی، مبلمان، لوستر ، نقل و حبوبات شرکت دارند.

خلیلی افزود: با توجه به شیوع کرونا و متضرر شدن واحدهای تولیدی و تعاونی، درصدد هستیم با برپایی نمایشگاه های این چنینی کشور و داخل استان را با توانمندی های بخش تعاون و خصوصی آشنا و موجب رونق بخشی به این واحدها  باشیم.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی شاه راه ارتباطی ایران با اروپا است باید از این ظرفیت با شناساندن ظرفیت های تولیدی استان بهینه استفاده کرد.

وی افزود: علاقمندان می توانند از امروز لغایت ۸بهمن از ساعت ۱۶تا ۲۲شب در پارک جنگلی محل نمایشگاه های بین المللی ارومیه از این نمایشگاه بازدید کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز