خبرگزاری کار ایران

تیم والیبال سپهر قزوین در مسابقات دسته یک باشگاهی کشور خوش درخشید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۸۵۲

سرمربی تیم والیبال سپهر قزوین گفت: این تیم در لیگ دسته یک مسابقات باشگاه‌های کشور سری (ب) از چهار مسابقه خود تاکنون به سه پیروزی دست یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پرویز معمارزاده با اعلام این خبر گفت: این رقابت ها به میزبانی شهرستان ابهر در استان زنجان برگزار می شود که دور رفت آنها تا هشتم بهمن ماه طول خواهد کشید.

وی اضافه کرد: از استان قزوین، دو تیم سپهر قزوین و قزوین جوان در این رقابت ها حضور دارند که تیم قزوین جوان در گروه یک به میزبانی بابل تاکنون از چهار بازی به سه باخت دست یافته است.

این مسئول ورزشی گفت: در این رقابت ها ۳۲ تیم در چهار گروه هشت تیمی به رقابت با یکدیگر می پردازند که مسابقات گروه یک در شهر بابل، گروه دو در اراک، گروه سه در زنجان و گروه چهار در تفرش برگزار می شود.

معمارزاده اضافه کرد: تیم سپهر تاکنون در این رقابت ها چهار بازی داشته که مقابل شهرداری خوی سه بر یک و کریمه قم و کلاله گلستان سه بر صفر به پیروزی رسیده و سه بر دو به نیروی زمینی باخته است.

سرمربی تیم والیبال سپهر قزوین افزود: مرحله رفت این رقابت ها تا هشتم بهمن ماه در شهر ابهر ادامه دارد و مرحله برگشت مسابقات احتمالا ۱۰ روز بعد به میزبانی قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز