خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد:

رویدادهای فرهنگی در کاهش آسیب های اجتماعی موثرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۸۴۴

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد گفت: رویکرد پیشگیرانه و میانجی گرایانه رویدادهای فرهنگی می‌تواند در ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان کمک کرده و در کاهش آسیب های اجتماعی نیز موثر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدرضا حداد در حاشیه برگزاری اولین جشنواره ملی مجریان، گویندگان و سخنوران در یزد با تاکید بر اثرگذاری مثبت برگزاری رویداد های فرهنگی بر کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: رویکرد پیشگیرانه و میانجی گرایانه رویدادهای فرهنگی می‌تواند در ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان کمک کار بوده و قطعا این جشنواره نیز بنا به زمینه رسانه محور خود اثرات عمیق تری خواهد داشت.

وی افزود: رسانه به معنای عام صدا، سیما و رسانه های نوشتاری کمک دهنده بسیار بزرگ در زمینه فرهنگ سازی مطلوب در حوزه گسترش فرهنگ پیشگیری و صلح و سازش بوده و اثرات اجتماعی بهره مندی از ظرفیت رسانه در سالیان اخیر در اداره توسعه حل اختلاف استان کاملا مشهود است.

حداد با اشاره به برنامه های مشترک اداره متبوعش با صدا و سیمای استان اظهار داشت: اقدامات موفق ما در برگزاری جشن گلریزان، آزادی زندانیان و ترویج فرهنگ صلح و سازش در پرونده های قتل عمد همگی ناشی از قدرت رسانه  و نفوذ کلام مجریان گویندگان، سخنوران و اهالی فرهنگ و هنر دارد.

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان در پایان با بیان اینکه در پنج سال گذشته ۳۰ فقره پرونده قتل عمد منجر به صلح و سازش شده تصریح کرد: امیدواریم برگزاری چنین رویدادهایی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین نسل جوان، موجبات فرهنگ سازی در ابعاد مختلف اجتماعی را در سطح جامعه فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز