خبرگزاری کار ایران

در تجمع کارگران پتروشیمی مطرح شد؛

خواسته ما بازگشت به کار براساس همان قرارداد قبلی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۷۴۶

تعدادی از کارگران پتروشیمی ایلام در گروه جوشکاری بدلیل اعتراض به نحوه انعقاد قرارداد جدیدشان دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، جمعی از کارگران پتروشیمی ایلام که در گروه جوشکاری مشغول فعالیت بودند در اعتراض به نحوه انعقاد قرارداد جدیدشان برای دومین روز تجمع کردند.

یکی از این کارگران به خبرنگار ایلنا گفت: حدود یکسال ونیم است که بعنوان جوشکار فنی بصورت تمام وقت در مجتمع پتروشیمی ایلام مشغول بکار شدیم.

وی افزود: در طول این یکسال و نیم گذشته، شبانه روزی برای توسعه این شرکت فعالیت کردیم و قرار بود برای داشتن امنیت شغلی بعنوان نیروی دائمی ادامه کار دهیم اما نه تنها این وعده عملی نشد بلکه طی چند روز اخیر به ما اعلام کرده‌اند که بایستی با قرارداد جدید یعنی ۱۵ روز کار و ۱۵ روز استراحت فعالیت کنید.

این کارگر پتروشیمی ادامه داد: همه این ۲۴ نفری که قرار است تعدیل شوند سالهای سال است که در این مجتمع مشغول بکار هستند، برای حقوقی که می‌گیریم برنامه ریزی کرده‌ایم، وام گرفته‌ایم،  همگی نیروی بومی،  متاهل و دارای مشکلاتی اقتصادی هستیم اگر قرار باشد حقوق ۱۵ روز را بگیریم هم دچار مشکلات اقتصادی می‌شویم و هم مشکلات اجتماعی.

وی اظهار داشت: خواسته ما بازگشت به کار براساس همان قرارداد قبلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز