خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم بسکتبال ذوب‌آهن مطرح کرد:

مهم کسب نتیجه در دربی بسکتبال اصفهان است/ به حمایت باشگاه از تیم بسکتبال ذوب آهن نیازمندیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۷۲۸

کاپیتان تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: دیدار با تیم فولادمبارکه سپاهان هیچ تفاوتی با سایر مسابقات ندارد و آنچه برای مهم است کسب نتیجه این دیدار است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا اکبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن نقش بسیار عمده ای در شکل گیری بستکبال اصفهان و حتی سایر شهرها داشته و دارد.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان غیربومی تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان که پس از سالها دوری از لیگ برتر امسال با صعوداز دسته یک به لیگ برتر بازگشته، زمانی در تیم بسکتبال ذوب آهن حضور داشته و از این تیم تاثیر گرفته اند.

کاپیتان تیم بسکتبال ذوب آهن یادآور شد: دیدار با تیم فولادمبارکه سپاهان هیچ تفاوتی با سایر مسابقات ندارد و آنچه برای مهم است کسب نتیجه این دیدار است.

وی تاکید کرد: تیم ما امسال نتایج بسیار خوبی کسب کرده و از روندی رو به رشد و  ریتم بسیار خوبی برخوردار شده است.

اکبری ادامه داد: تیم ذوب آهن به روزهای حساس مسابقات لیگ رسیده و رقبای ما در مراحل بالاتر از همه امکانات و فرصت هایشان با  صرف بودجه های کلان و حتی استفاده از بازیکنانی که سابقه حضور در  NBA را داشته اند بهره خواهند برد؛ لذا انتظار ما ادامه روند حمایت مسولان باشگاه از تیم بسکتبال ذوب آهن در شرایط ویژه کنونی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز