خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیش از ۶۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۷۱۴

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از اجرای ۶۰ عنوان برنامه در ایام دهه فجر در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، زهرا ابسوران امروز ۵ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶۰ عنوان برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برگزار می شود. 

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای برنامه ها افزایش سطح معرفتی کودکان و نوجوانان با آیین های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بستر سازی مناسب جهت آشنایی هرچه بیشتر آرمان ها و اهداف و خدمات انقلاب اسلامی، مشارکت در زمینه سازی حضور هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان در مناسبت های انقلاب اسلامی ، الگو سازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان و تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان از رویکرد های کمیته کودک و نوجوان در اجرای برنامه های دهه فجر است.

آبسوران اظهار کرد: فضا سازی و آذین بندی مکان های کانون، برپایی کارگاه ها و ایستگاه های خوشنویسی، نقاشی، شعر و قصه گویی، نمایشنامه خوانی با موضوع قصه ای از انقلاب از جمله برنامه های است که در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود. 

آبشوران اجرای ویژه برنامه ما می‌توانیم با تاکید بر توانمندی‌های علمی پزشکی و فرهنگی کشور و برگزاری جشن انقلاب به عنوان لبخند پیروزی و برگزاری ویژه برنامه میثاق با شهدا و امام خمینی (ره)را از دیگر برنامه های کانون در ایام دهه فجر بر شمرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: هفتمین فراخوان جشنواره کبوتر کوچه ما توسط کودکان ۱۲تا ۱۷سال ارسال و امسال این جشنواره توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

وی با تاکید به اینکه از ترم جدید کارگاه های کانون به صورت حضوری خواهد بود، یاد آور شد: در دوران شیوع کرونا ۱۱کارگاه مجازی در استان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز