خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد؛

‎راه‌اندازی ۲ مرکز ساماندهی کارگران ساختمانی در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۶۸۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از راه‌اندازی دو مرکز ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی (ایستگاه کارگری) در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، هادی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و انجمن صنفی کارگران ساختمانی و همکاری شهرداری بندرعباس، ۲ مرکز ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی در بندرعباس راه‌اندازی می‌شوند.

‎وی افزود: یکی از دغدغه‌های همیشگی کارگران ساختمانی این بود که سرگردان هستند و جایی برای حضور و نوبت‌دهی نداشتند. با پیگیری‌های انجام شده ۲ قطعه زمین در ۲ نقطه مختلف شهر، توسط شهرداری بندرعباس در اختیار انجمن صنفی کارگران ساختمانی قرار داده می‌شود و ۲ ایستگاه کارگری راه‌اندازی خواهد شد.

‎مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این ایستگاه‌های کارگری وضعیت نابهنجاری که در سطح شهر شاهد هستیم، بهبود یافته و کارگران فصلی در سطح شهر ساماندهی شوند، چهره شهر زیباتر شود و کارفرمایان و مردمی که به دنبال کارگر هستند دسترسی راحت‌تری به آنان داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز