خبرگزاری کار ایران

تلاش برای وصل شدن آب شرب شهر کوچصفهان/بهسازی چاه اصلی تامین آب شرب کوچصفهان تا بامداد چهارشنبه ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۶۵۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از تلاش تیم های عملیاتی این شرکت جهت برقراری آب شرب شهر کوچصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرماندار شهرستان رشت با حضور در شهر کوچصفهان در جریان مشکل ایجاد شده برای چاه اصلی تامین آب شرب این شهر قرار گرفت.

سید محسن حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در این بازدید با اشاره به حادثه ای که برای چاه اصلی تامین آب شهر کوچصفهان در بامداد سوم بهمن ماه رخ داد، گفت: پس از این اتفاق ستاد بحران شرکت آب و فاضلاب استان سریعاً تشکیل جلسه داد و تیم های عملیاتی به محل چاه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به میزان خسارت وارد شده به این چاه عملیات بهسازی جهت افزایش آبدهی آغاز شد که با توجه به تهیه اقلام و لوازم مورد نیاز پیش بینی می شود این عملیات تا بامداد روز چهارشنبه ادامه یابد.

وی تصریح کرد: طی امروز و فردا منابع تامین کمکی نیز به تدریج وارد مدار بهره برداری خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به هماهنگی های انجام شده جهت آبرسانی با تانکرهای سیار گفت: تولید آب های بسته بندی نیز در تاسیسات آبرسانی استان در دست انجام است که با هماهنگی مسئولان کوچصفهان در سطح شهر توزیع می شود. 

حسینی ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی مردم شهر کوچصفهان ابراز امیدواری کرد؛ طی روزهای آینده وضعیت آبرسانی این شهر به شکل مطلوب انجام پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز