خبرگزاری کار ایران

آغاز مجدد بارش برف و نفوذ سرما از عصر فردا در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۶۰۵

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از آغاز مجدد بارش برف و نفوذ موج سرما از عصر فردا تا ظهر جمعه در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی در پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل بیان کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، همچنان تا ظهر فردا (چهارشنبه ۶ بهمن) آسمان استان صاف بوده و در مناطقی از استان وزش باد جنوبی (در جاده های مواصلاتی مناطق مرکزی همراه با کولاک برف) پیش بینی می شود.

وی افزود: از عصر فردا با ورود سامانه سرد و بارشی جدید به منطقه، آسمان استان بتدریج ابری شده و از فردا شب بارش از جنوب استان آغاز شده و در روز پنجشنبه (۷ بهمن) در سطح استان گسترش می یابد.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز پنجشنبه هفته جاری با توجه به نفوذ هوای سرد و کاهش دما، بارش در بیشتر مناطق استان بصورت برف خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: در برخی مناطق میزان بارش قابل توجه بوده که با مخاطراتی همچون کولاک برف و کاهش دید در جاده های روستایی و کوهستانی همراه خواهد بود.

وی اذعان کرد: اوج بارش ها از صبح پنجشنبه تا ظهر جمعه بوده اما بصورت پراکنده تا عصر جمعه در مناطق کوهستانی بویژه جنوب استان احتمال می رود.

این مسئول گفت: از روز شنبه هفته آینده بتدریج آسمان استان صاف شده اما هوای سرد توام با یخبندان همچنان در استان تداوم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز