خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان خبر داد؛

سفر روز جمعه رئیس جمهور به گیلان /حضور وزرای دولت سیزدهم در شهرستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۵۸۳

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به این استان، گفت: در این سفر مشکلات و چالش‌های مهم گیلان رسیدگی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به این استان، گفت: در این سفر مشکلات و چالش‌های مهم گیلان رسیدگی می‌شود.

مهرداد گودرزوند چگینی با اشاره به فراهم شدن مقدمات سفر حجت الاسلام رئیسی و هیأت دولت به گیلان، اظهار کرد: هیأت دولت روز جمعه مهمان گیلان است و در این سفر موضوعات مختلف استان از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی همچنین افزود: وزرای دولت سیزدهم در شهرستان‌های گیلان موضوعات را پیگیری می‌کنند و تلاش شده در این سفر به پروژه‌های استانی نگاه ویژه شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به برخی چالش‌های موجود در بخش‌های مختلف استان، لزوم پیگیری این موضوعات را مورد تأکید قرار داد و گفت: در سفر رئیس جمهوری به موضوعات مهم گیلان نظیر زباله سراوان، حوزه آب، خط ریلی رشت- انزلی و آستارا به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

گودرزوند با بیان اینکه نگاه امیدبخش و گره‌گشا به این سفر داریم، تصریح کرد: پیگیری و حل موضوع پسماند، آب شرب و اشتغال در استان مطالبه جدی گیلانیان از رئیس جمهور است.

وی اضافه کرد: نمایندگان گیلان در حوزه‌های انتخابیه خود موضوعات مربوط به شهرستان‌ها را از وزرا و هیأت دولت پیگیری و مطالبه می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز