خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ژیمناستیک بهمن ماه جاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۴۰۱

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان به احتمال فراوان ۲۱ بهمن ماه جاری در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرضا خیرخواه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان ژیمناستیک به منظور شرکت در رقابت‌های بین‌المللی، به خصوص بازی های آسیایی چین انجام خواهد شد.

سرمربی تیم ژیمناستیک ایران با بیان اینکه هنوز تاریخ دقیقی برای برپایی اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان مشخص نشده است، تصریح کرد: افراد حاضر در رقابت‌های انتخابی براساس کسب امتیاز وارد اردو خواهند شد و امیدواریم بتوانیم بلافاصله پس از برگزاری مسابقات انتخابی، اردوی آمادگی را برپا کنیم تا نفرات منتخب با آمادگی کامل بتوانند در رقابت های برون مرزی شرکت کنند.

خیرخواه اضافه کرد: امیدواریم با برپایی اردوهای مناسب آمادگی خوب و بالایی را در بین ملی پوشان ژیمناست ایجاد کنیم.

سرمربی قزوینی تیم ملی ژیمناستیک همچنین با اشاره به وضعیت ژیمناستیک کاران قزوینی،گفت: خوشبختانه ورزشکاران این رشته، به خصوص در بخش نوجوانان تمرینات مستمر خود را در کنار مربیان کارآزموده خود دنبال می کنند تا جایی که آینده درخشانی را برای آنان در مقاطع مختلف تیم های ملی پیش بینی می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز