خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان مطرح کرد:

توسعه پایدار اصفهان با صنعت گردشگری/ ضرورت انسجام بخش‌های دولتی و خصوصی گردشگری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۲۲۸

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در نشست ستاد اجرایی خدمات‌سفر استان ویژه نوروز 1401، بر لزوم توسعه گردشگری در تمامی مناطق استان اصفهان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا ایزدی گفت: بی‌شک گردشگری فعالیتی فرابخشی است و با جلب همکاری تمامی نهادها و ارگان‌های ذی‌ربط می‌توان به توسعه پایدار آن امیدوار بود.

وی ادامه داد: معتقدیم با توجه به شرایط موجود اعم از یکه‌تازی خشک‌سالی و تداوم آلودگی هوا، گردشگری باید به تمامی نقاط استان تعمیم یابد تا از این طریق تمامی جوامع محلی مناطق مختلف استان از مواهب اقتصادی و فرهنگی این صنعت بهره‌مند شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: نوروز 1401 فرصتی طلایی برای فعالیت مجدد و گسترده گردشگری است، لذا با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و با در نظر گرفتن مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا امیدواریم تا بتوانیم نوروزی شاد و مفرح را برای هموطنانمان در منطقه فلات مرکزی ایران فراهم کنیم.

وی با اشاره به پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران تصریح کرد: این نمایشگاه تمرینی برای انسجام بخش‌های دولتی و خصوصی گردشگری اصفهان است.

علیرضا ایزدی گفت: حضور فعالان گردشگری استان اصفهان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران باید حضوری قوی و مقتدرانه باشد، لذا این نمایشگاه در نوع خود اولین اقدام مشترک بخش‌های دولتی و خصوصی در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان در ایام پساکرونا است.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا با حضوری قدرتمند، شرایط را برای رونق مجدد این حوزه‌ها در پهنه استان اصفهان فراهم کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: در سال‌های گذشته به دلایل مختلف فاصله‌هایی میان بخش‌های دولتی و خصوصی استان وجود داشت، لکن معتقدم این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا مرز بندی‌های کلی میان این دو حوزه برداشته شود و تمرینی برای انسجام بخشی میان فعالیت‌های بخش دولتی و بخش‌های مختلف خصوصی از جمله جوامع گردشگری و فعالان تسهیل‌گر بخش خصوصی در گردشگری استان اصفهان به‌ویژه در راستای برون رفت از رکود دو ساله حاکم بر گردشگری استان است.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 9 تا 12 بهمن‌ماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز