خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:

بارش برف آب شرب ۱۰۷ روستای کرمانشاه را قطع کرد/ پایداری آب شرب ۱۱ هزار و ۴۸۰ روستایی استان پس از ۲۴ ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۲۱۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از تلاش شبانه روزی ۱۱ اکیپ این شرکت جهت رفع قطعی آب شرب ۱۰۷ روستای استان با جمعیتی بالغ بر  ۱۴ هزار و ۹۸۰ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علیرضا کاکاوند از تلاش شبانه روزی ۱۱ اکیپ این شرکت جهت رفع قطعی آب شرب ۱۰۷ روستای استان با جمعیتی بالغ بر  ۱۴ هزار و ۹۸۰ نفر خبر داد.

کاکاوند ضمن بیان این خبر گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ روستای دارای سکنه در استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد هزار و ۹۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان است.

وی به بارش نزولات آسمانی طی هفته گذشته در استان اشاره کرد و افزود: بارش برف و برودت هوا موجب وارد آمدن خساراتی به تاسیسات آبرسانی استان شد که به موجب این اتفاق آب شرب ۱۰۷ روستا در سطح استان قطع شد.

کاکاوند از برگزاری جلسات مستمر کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در شرکت و اندیشیدن تدابیر لازم پیش از ورود جبهه هوای سرد به استان خبر داد و تصریح کرد: طی هفته گذشته اکیپ حوادث و اتفاقات شرکت آبفا استان در آماده باش کامل بوده و خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و به همت ۱۱ اکیپ از پرسنل این شرکت مشکل قطع آب شرب در ۸۲ روستای شهرستان های کرمانشاه، دالاهو، جوانرود، روانسر، پاوه، سنقر، گیلانغرب، کنگاور، صحنه، اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب پس از ۲۴ ساعت مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان ضمن اشاره به مسدود بودن جاده دسترسی به تاسیسات آبرسانی روستاهای باقی مانده و قطع برق تاسیسات این روستاها، خاطر نشان ساخت: تلاش پرسنل این شرکت جهت رفع  مشکل ۲۵ روستای باقی مانده و خدمات رسانی به آنها ادامه دارد همچنین با توجه به برودت هوا و احتمال بروز حادثه یخ زدگی تاسیسات، اکیپ های حوادث و اتفاقات شرکت در سطح استان به صورت مستمر از تاسیسات آبرسانی بازدید به عمل آورده تا در صورت بروز مشکل بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز